صفحه اصلی
نمایه کلیدواژه ها
آ
آزمون اندازه واژگانی
طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژههای پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]
آزمونسازی
طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژههای پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]
آموزش واژه
طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژههای پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]
ا
اختلال یادگیری
ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 62-89]
ارزشیابی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]
ارزشیابی
میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیتبدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]
ارزشهای اخلاقی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزشهای اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]
ایزو 9126
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]
اضطراب
بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامهریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401]
اعتباد به شبکههای رسانهی اجتماعی
ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانهی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]
اعتباریابی
تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]
اعتباریابی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]
اعتباریابی
تعیین ویژگیهای روانسنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراکشده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]
اوتیسم
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]
ب
بازخورد
کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرشسنجی نبضی در پیمایشهای سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 6-40]
بازیهای آموزشی مبتنی بر مدل برنامهریزی چند بعدی
بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامهریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401]
برنامه درسی ملی
میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیتبدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]
پ
پایایی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]
پایایی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]
پایایی
ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاسفرهنگ پذیری برای دانشآموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]
پایایی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]
پاسخگویی
تعیین ویژگیهای روانسنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراکشده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]
پرسشنامه خرد
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]
پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]
پیکره زبانی
طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژههای پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]
پیمایش سازمانی
کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرشسنجی نبضی در پیمایشهای سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 6-40]
پیمایش نبضی
کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرشسنجی نبضی در پیمایشهای سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 6-40]
ت
تحلیل شبکه اکتشافی
تعیین ویژگیهای روانسنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراکشده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]
تحلیل عاملی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزشهای اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]
تحلیل عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]
تحلیل عامل تاییدی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]
تحلیل عاملی تاییدی
ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاسفرهنگ پذیری برای دانشآموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]
تربیتبدنی
میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیتبدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]
تغییرناپذیری
تعیین ویژگیهای روانسنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراکشده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]
توسعه ورزش قهرمانی
تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]
ح
حسابان
برآورد تعداد خوشهها در تکنیک طبقهبندی ماتریسهای نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]
خ
خودشیفتگی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]
د
دادهکاوی آموزشی
برآورد تعداد خوشهها در تکنیک طبقهبندی ماتریسهای نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]
دانشآموزدوزبانه
ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاسفرهنگ پذیری برای دانشآموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]
ر
راهبرد
تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]
روایی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]
روایی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]
رواسازی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]
رواسازی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]
رواسازی
ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانهی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزشهای اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]
روانسنجی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]
روبریک
روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]
س
ساخت
ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانهی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]
ساخت و اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]
سنجش کلاسی
روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]
سنجش نگرش
کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرشسنجی نبضی در پیمایشهای سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 6-40]
ش
شایستگیهای سواد دیجیتالی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]
شبکههای اجتماعی
ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانهی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]
شفقت
ویژگیهای روانسنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]
ع
عدالت
روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]
عشق مشفقانه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]
ف
فرهنگپذیری
ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاسفرهنگ پذیری برای دانشآموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]
ک
کارکردهای اجرایی
ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 62-89]
کیفیت سامانه مدیریت یادگیری
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]
کلیدواژها: گرافیک متحرک
ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 62-89]
کنش افتراقی سؤال
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]
کنش افتراقی گزینههای انحرافی
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]
کودکان استثنایی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]
کودکان با نیازهای ویژه
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]
ل
لوجیت آشیانهای دو پارامتری
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]
م
مدل پاسخ مدرج
روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]
مشاوره تحصیلی- شغلی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]
مشکلات هیجانی مادر
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]
مطالعات شبیهسازی
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]
مقیاس
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزشهای اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]
مقیاس استرس والدگری
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]
مقیاس پاسخ بایست
روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]
مهارتهای خودیاری
بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامهریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401]
ن
نظریه سؤال- پاسخ
روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]
نظریه سوال-پاسخ
تعیین ویژگیهای روانسنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراکشده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]
نمرات ایپسیتیو
روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]
نمره گذاری سنتی
روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]
نوجوان
ویژگیهای روانسنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]
و
واژههای پایه فارسی
طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژههای پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]
ویژگی های روان سنجی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]
ه
هندبال
تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]
هندسه
برآورد تعداد خوشهها در تکنیک طبقهبندی ماتریسهای نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]
هوش خانواده
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]
login