آ

  • آزمون اندازه واژگانی طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژه‌های پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]

  • آزمون‌سازی طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژه‌های پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]

  • آموزش واژه طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژه‌های پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]

ا

  • اختلال یادگیری ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 62-89]

  • ارزشیابی ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]

  • ارزشیابی میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]

  • ارزش‌های اخلاقی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]

  • ایزو 9126 ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]

  • اضطراب بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401]

  • اعتباد به شبکه‌های رسانه‌ی اجتماعی ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانه‌ی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]

  • اعتباریابی تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]

  • اعتباریابی ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]

  • اعتباریابی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراک‌شده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]

  • اوتیسم بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]

ب

  • بازخورد کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرش‌سنجی نبضی در پیمایش‌های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 6-40]

  • بازی‌های آموزشی مبتنی بر مدل برنامه‌ریزی چند بعدی بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401]

  • برنامه درسی ملی میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]

پ

  • پایایی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]

  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]

  • پایایی ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاس‌فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]

  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]

  • پاسخگویی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراک‌شده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]

  • پرسشنامه خرد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]

  • پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]

  • پیکره زبانی طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژه‌های پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]

  • پیمایش سازمانی کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرش‌سنجی نبضی در پیمایش‌های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 6-40]

  • پیمایش نبضی کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرش‌سنجی نبضی در پیمایش‌های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 6-40]

ت

  • تحلیل شبکه اکتشافی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراک‌شده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]

  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]

  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]

  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]

  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]

  • تحلیل عامل تاییدی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]

  • تحلیل عاملی تاییدی ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاس‌فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]

  • تربیت‌بدنی میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]

  • تغییرناپذیری تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراک‌شده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]

  • توسعه ورزش قهرمانی تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]

ح

  • حسابان برآورد تعداد خوشه‌ها در تکنیک طبقه‌بندی ماتریس‌های نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]

خ

  • خودشیفتگی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]

د

  • داده‌کاوی آموزشی برآورد تعداد خوشه‌ها در تکنیک طبقه‌بندی ماتریس‌های نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]

  • دانش‌آموزدوزبانه ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاس‌فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]

ر

  • راهبرد تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]

  • رواسازی ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]

  • رواسازی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]

  • رواسازی ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانه‌ی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]

  • روانسنجی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]

  • روانسنجی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]

  • روبریک روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

س

  • ساخت ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانه‌ی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]

  • ساخت و اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]

  • سنجش کلاسی روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

  • سنجش نگرش کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرش‌سنجی نبضی در پیمایش‌های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 6-40]

ش

  • شایستگی‌های سواد دیجیتالی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]

  • شبکه‌های اجتماعی ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانه‌ی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]

  • شفقت ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]

ط

ع

  • عدالت روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

  • عشق مشفقانه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]

ف

  • فرهنگ‌پذیری ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاس‌فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]

ک

  • کارکردهای اجرایی ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 62-89]

  • کیفیت سامانه مدیریت یادگیری ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]

  • کلیدواژها: گرافیک متحرک ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 62-89]

  • کنش افتراقی سؤال کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانه‌ای در شناسایی منابع DIF در سؤال‌های چندگزینه‌ای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]

  • کنش افتراقی گزینه‌های انحرافی کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانه‌ای در شناسایی منابع DIF در سؤال‌های چندگزینه‌ای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]

  • کودکان استثنایی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]

  • کودکان با نیازهای ویژه ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]

ل

  • لوجیت آشیانه‌ای دو پارامتری کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانه‌ای در شناسایی منابع DIF در سؤال‌های چندگزینه‌ای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]

م

  • مدل پاسخ مدرج روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

  • مشاوره تحصیلی- شغلی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]

  • مشکلات هیجانی مادر ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]

  • مطالعات شبیه‌سازی کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانه‌ای در شناسایی منابع DIF در سؤال‌های چندگزینه‌ای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]

  • مقیاس ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]

  • مقیاس استرس والدگری بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]

  • مقیاس پاسخ بایست روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]

  • مهارت‌های خودیاری بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401]

ن

  • نظریه سؤال- پاسخ روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

  • نظریه سوال-پاسخ تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراک‌شده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]

  • نمرات ایپسیتیو روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]

  • نمره گذاری سنتی روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]

  • نوجوان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]

و

  • واژه‌های پایه فارسی طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژه‌های پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]

  • ویژگی های روان سنجی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]

ه

  • هندبال تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]

  • هندسه برآورد تعداد خوشه‌ها در تکنیک طبقه‌بندی ماتریس‌های نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]

  • هوش خانواده ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]

login